اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ملاقات رؤسای اتاق‌های بازرگانی تاجیکستان و افغانستان در «دوشنبه»

هیأت تجاری افغانستان که به منظور شرکت در نمایشگاه بین المللی «تاجیکستان-2018» وارد «دوشنبه» شده با رئیس اتاق بازرگانی تاجیکستان دیدار کرد.

ملاقات رؤسای اتاق‌های بازرگانی تاجیکستان و افغانستان در «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «عبدالصمد سعیدی» رئیس اتاق بازرگانی افغانستان که به منظور شرکت در نمایشگاهی بین المللی «تاجیکستان-2018-تابستان» وارد «دوشنبه» شده با «سعید شریف» همتای تاجیک خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید در این ملاقات اظهار امیدواری کرد: مبادله اطلاعات تجاری از طریق اتاق‌های بازرگانی 2 کشور و سازماندهی کنفرانس و نمایشگاه‌ها انگیزه لازم برای فعال سازی روابط تجاری میان «دوشنبه» و «کابل» را فراهم می‌کند.

وی افزود: شرکت تجار افغانستان در نمایشگاه‌های تاجیکستان فعالیت تجاری و پشتیبانی از شرکت‌های کوچک و متوسط را ترویج می‌دهد.

سعید همچنین بر ضرورت بهبود تماس‌های متقابلا سودمند تجاری، گسترش همکاری میان شرکت‌ها، تجارت مرزی و تبادل اطلاعات اقتصادی میان 2 کشور تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد اتاق جدید بازرگانی افغانستان در تقویت و تشدید روابط اقتصادی این کشور در منطقه از جمله با جمهوری تاجیکستان کمک خواهد کرد.

عبدالصمد سعیدی به نوبه خود بر ضرورت توسعه بیشتر همکاری‌های افغانستان و تاجیکستان در حوزه تجارت و اقتصاد تاکید کرد.

هیات تجاری افغانستان متشکل از شرکت‌های مختلف این کشور به منظور شرکت در نمایشگاه بین المللی تاجیکستان – 2018 وارد تاجیکستان شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول